stabilizace 6V-5V

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Sobota Únor 16 15:57:33 CET 2008

> vagne zadanou diplomovou praci - presny laboratorni proudovy zdroj 0 - 25 mA.
> pojistka, jistici zasuvku, do niz byl zdroj zapojen :-). Komise si pak
> precetla, ze jeho zdroj jede do nejakych 400 kV :-).
>   O tom, zda student obhajil, uz se tato prihoda nezminuje, ale domnivam se,
> ze snad ano :-).

No rekl bych ze se se zadanim popasoval se cti a videl bych jako
nespravedlnost, kdyby neobhajil... pokud udelal presny zdroj proudu jak
bylo v zadani a jeste mu to spolehlive fungovalo pres nejakych rekneme 6
radu velikosti vystupniho napeti, tak je to opravdu borec a zadani IMHO
splnil ;-).

Lukas Grepl