stabilizace 6V-5V

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Únor 16 13:36:48 CET 2008

Dano,

nemusis to brat az tak osobne. Ja som si naozaj nepozrel Farnell, a
potom pre mna aj cena ma svoje miesto. Samozrejme, ked to treba rychlo
tak potom ano, kupim. Ale pokial to mam na bastelenie, tak tam si zvazim
alebo sa snazim zvazit vsetky aspekty a kupim si radsej minimalne
balenie ako to niekolkokrat preplatit. To je aj moja odpoved p.
Zahradnikovi na jeho vhodne zvoleny komentar.

A.