Testovanie software (bolo: Re: stabilizace 6V-5V)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Sobota Únor 16 12:40:42 CET 2008

Ano, a to je dalsi vec, kterou si mnoho programatoru/testeru/manageru
neuvedomuje (nebo nechce uvedomit). Libovolna zmena v software by mela
vest ke KOMPLETNIMU protestovani celeho vyrobku. Jak znamo, chyba se
projevi povetsinou nekde uplne jinde, nez kde to clovek menil, ze:)
No ale testovani je jak znamo drahe, casove narocne a nudne, takze
jelikoz jsem zmenil "jen tuto drobnost", tak to je zbytecne testovat
cele:)
Marek