Spolehlivost MCU a jejich odolnost EM polim

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Únor 16 12:35:50 CET 2008

Nuz vies, prihodit transil, ci inu kombinaciu, ktora to potlaci co i len
o 20%, moze byt velka vyhoda, a okrem toho, tam nejde primarne o
amplitudu, tam ide o cosi ine. Ale pokial to neschvali a neschvalil Ing.
PhD., tak nad tym rozmyslat nebudem a neurobim to...

A.