Testovanie software (bolo: Re: stabilizace 6V-5V)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Únor 16 12:31:44 CET 2008

Mno, ked uz je ten piatok...

Este si to precitaj parkrat (mam niekde pdf aj s dokladnym rozborom priamej priciny problemu v software). Ta firma mala napriklad "quality assurance managera"...

No a problem vznikol najma viacnasobnym prepisovanim, preberanim odinakial, atd. "kodu".

V mojej praxi som sa takmer nikdy nestretol s "ucebnicovym" pripadom "kompletne zadanie" (co je uz samo osebe zrejme nesplnitelna zalezitost) -> "plne otestovany produkt" -> "koniec". Vzdy to bolo nekonecne prepisovanie a upravovanie a pridavanie atd.atd.atd.atd.atd.atd.atd.

No a to je omnoho tazsie udrzat pohromade nez ten jednoduchy pripad.

wek