Re: Zálohování

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Únor 16 12:06:09 CET 2008

Ahoj Saso,
Zipu bych se vyhnul a Nero je dosti zdlouhave pri kompresi dat. Samotne
kopirovani muze zhavarovat na poskozenem souboru a pak budes muset
kontrolovat co se jiz zkopirovalo a co ne a pak obejit poskozeny soubor. U
zipu se muze objevit poskozeny archiv a je to to same. Ja pouzivam Backup z
Windows a nemam problem. Vezme i nestandartni nazvy ( pokud se vyskytnou ) a
vse tak jak to je.
Co se tyka DVD RAM, tak z hlediska kvality media je to dobra volba, jen je
nutne pocitat s pomalejsim zapisem. Pro standartni Backup ve Win musi byt
naformatovany.
Pri vetsim objemu dat bych volil druhy pevny disk. Pokud bych jej nemel, tak
pri dnesnich cenach bych jej koupil ( je dobre mit doma "zalohu ve
skrini" ). Pokud by to pro mne byla investice nanic, tak bych po zalohovani
disk "vycistil" a s mirnou ztratou se zarukou prodal. Usetris si nervy a
cas. Sam pouzivam na mensi zalohy DVD RAM v cartridzich, ale na cely disk by
se mi z casovych duvodu nechtelo a to tech medii mam dostatecne mnozstvi
:-)).
Jindra Polivka

Hezké dopoledne,

    chystám se udělat velikou zálohu souborů a pak přeformátovat disky.
Mám k tomu různé důvody, ale to je nakonec jedno.

    Chci se zeptat co je pro zálohování lepší:

    - překopírovat soubory na médium (ale to ho nikdy nevyužiju na plnou
kapacitu)
    - udělat více diskový ZIP soubor (ale to nevím jestli je bezpečné)
    - udělat zálohu pomocí Nero BackUpIt (ale to nevím, jestli je bezpečné)

    Nebo je lepší ještě něco jiného? Pokud udělám ZIP soubory a dojde k
poškození jednoho z nich, dá se zachránit alespoň něco? Nebo je pak
ztraceno všechno? A co u toho Nera?  Jako média tu mám DVD-RAM Panasonic.

    Omlouvám se za OT, ale nerada bych přišla o své data. Předem moc
děkuji za rady :-)

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186