Spolehlivost MCU a jejich odolnost EM polim

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Únor 16 11:48:01 CET 2008

No ja som mal na mysli hlavne to, ze si najprv vhodne osetri to
svinstvo, ktore vznika pri tom spinani az potom zacne riesit EMC. Je to
asi vhodna konstelacia, kedy sa da aplikovat jedno aj druhe. Narvat
vsade filtre a ochrany je sice standartny postup, ale nie kazdy ho vie
aj spravne a dobre urobit.

A.