Zálohování

Sobota Únor 16 11:25:57 CET 2008

Hezké dopoledne,

    právě proto jsem investovala do disků padesát peněz za kus. Podle
toho co jsem četla jsou DVD-RAM média o hodně bezpečnější než normální
disky (jestli to je pravda je však téma na diskusi). Jsou to úplně nová
média a po vrácení dat zpět do počítače si je určitě nechám jako zálohu
na příště. Nebudu je používat na běžný provoz.

    Kolik hodin práce to je netuším, je to pošta, programy v Bascomu,
schémátka Eaglu, texty Wordu (třebas chystaná kniha, ač ta je i jinde
schovaná :-) ) a pak další dokumenty, stažená PDFka a další a další.

    Moc se mi líbí WinRAR a asi se stanu další majitelkou tohoto
programu. Opravdu se mi líbí.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186