Re: OT: Zálohování

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Únor 16 10:45:22 CET 2008

Ja jsem to delal tak, ze jsem si zazipoval vzdycky co k sobe patrilo
do samostatneho archivu. Tak aby ten zip soubor nebyl moc velky. Takze
s vicediskovymi archivi nemam zkusenost. Ale co se mi stalo, je ze
jsem se nejak prehledl ci co  a zazipoval tam soubor s prapodivnou
cestou. Pri baleni to chybu nehlasilo, ale pri rozbalovani se to na
nem vzdy zasekne a cokoliv co je po nem uz se neda rozbalit. Takze
zipum bych se radeji vyhnul a pokud uz je budete chtit pouzit, tak do
jednoho ZIP dejte pouze to co k sobe patri a kde plati ze kdyz se
poskodi jedno, muze se zahodit i zbytek...

Honza