OT: Zálohování

Sobota Únor 16 09:40:00 CET 2008

Hezké dopoledne,

    chystám se udělat velikou zálohu souborů a pak přeformátovat disky.
Mám k tomu různé důvody, ale to je nakonec jedno.

    Chci se zeptat co je pro zálohování lepší:

    - překopírovat soubory na médium (ale to ho nikdy nevyužiju na plnou
kapacitu)
    - udělat více diskový ZIP soubor (ale to nevím jestli je bezpečné)
    - udělat zálohu pomocí Nero BackUpIt (ale to nevím, jestli je bezpečné)

    Nebo je lepší ještě něco jiného? Pokud udělám ZIP soubory a dojde k
poškození jednoho z nich, dá se zachránit alespoň něco? Nebo je pak
ztraceno všechno? A co u toho Nera?  Jako média tu mám DVD-RAM Panasonic.

    Omlouvám se za OT, ale nerada bych přišla o své data. Předem moc
děkuji za rady :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186