stabilizace 6V-5V

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Únor 15 17:46:13 CET 2008

 15.2.2008, 17:39:19

Uz nasi predkove vedeli, ze "jak se do lesa vola, tak se z lesa
ozyva".
Kvalita odpovedi, nejen v konfere, je podminena kvalitou dotazo.
Na blbej (blbe specifikovanej) dotaz, kezko nekdo dostane
presnou a vycerpavajici odpoved.
Vyse uvedene ale nezarucuje, ze i na dobrej dotaz, vam nekdo neodpovi
naprostou blbosti. :-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz