Kde koupit?

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Pátek Únor 15 12:45:59 CET 2008

>Bud to koupím o cca 80% levneji nez u HWcka, nebo se budu starat o to co
>bernák. Mezi námi devcaty, kaslu na to co bernák. To není muj problém. To je
>problém druhé strany...

Taky netvrdim, ze je to problem kupujiciho. Jenom
mi prislo legracni vytrubovat do sveta 'My sidime bernak, kde se da.'

Na druhou stranu, uctenka nebude zajimat jenom
drobne kutily, kteri (si myslim) delaji minimalni
obrat. Kdo by chtel vetsi mnozstvi (predpkladejme
do vyroby), tak usetri na DPH jenom pokud nebude
platce (tj. ma rocni obrat do 1E6Kc), ale tech
usetrenych 19% se mu stejne nevyplati, protoze to
zaplati ze zdaneneho zisku, na kterem odvedl 20%
pojisteni a minimalne 15% dan z prijmu.

J. Hanzal