Jak se dobrat verejne adresy kdyz je provider kr...n

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Únor 15 12:22:09 CET 2008

Predpokladam, ze provider proste udelal staticky NAT mezi vnitrni adresou
(jakkoliv pridelenou, treba DHCPkem s rezervaci nebo staticky) a vnejsi pevne
danou adresou. To je zcela vporadku a zadnou svinarnu v tom nevidim. Jinak se
to nedela a je jen otazka ve kterem miste site se ten NAT dela, a jak dobre
je osetren pristup na onu verejnou adresu z toho intranetu.
Co je divne je, ze provider neni ochoten venovat nekolik sekund usili a
vytahnout ze sveho NATovaciho routeru ten konkretni preklad a poslat mailem
radek ve smyslu:
Vas router s adresou 10.10.10.10 je namapovan na Internetovou adresu
123.123.123.123

Jakub Serych