Jak se dobrat verejne adresy kdyz je provider kr...n

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Pátek Únor 15 12:00:43 CET 2008

Zdravím,

tady mne mate ta jeho formulace, že se na vašem počítači nic nemění
(pokud tam ovšem nemáte přidělování IP přes DHCP). Pokud nemáte DHCP a
zároveň se na vašem počítači nic nemění, pak bych si dovolil prohlásit,
že vám ISP sprostě lže a veřejnou IP má nahozenou na svém routeru, takže
se váš počítač navenek jeví jako s veřejnou IP, ale z venku se na něj
nedostanete ani kdybyste se na uši stavěl, protože je na neveřejném
rozsahu za tím routerem.

Milan