Jak se dobrat verejne adresy kdyz je provider kr...n

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Únor 15 11:24:49 CET 2008

Na kompu, ktery je za NATama staci otevrit stranku whatismyip.com. Ale jestli
to chapu, vy se potrebujete podivat z venku a tedy nevite k cemu se pripojit,
abyste se vlastne mohl podivat. Rekl bych, ze to je takove "pes jitrnicku
sezral..."

Jakub Serych