OT: Jak se dobrat verejne adresy kdyz je provider kr...n

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Únor 15 11:20:43 CET 2008

Petr Simek napsal(a):

> Ono to nemusi byt svinarna. Provider to ma zrejme resene tak ze udela
> NAT mezi verejnou a privat IP na nejakem svem hranicnim routeru, takze
> vy bude mit privatni IP v siti providera ale navenek budete vystupovat
> pod tou verejnou IP.

Ale jo je to svinarna - predstavte si jak se budu jevit nekomu uvnitr
site providera az si necha udelat preklad me domeny (to je treba prvni
co mne napadlo).

> Zrejme je pro ne obtizna komunikace technik-prodejce takze si udelali
> stranku kde si tu verejnou IP nakonec zjistite :-) S vasim pripadem se
> jaksi nepocita. Mimochodem - to by se taky mohlo stat ze Vam tu verejnou
> IP muzou nekdy v budoucnu vymenit za jinou kdyz ji nemate nikde
> specifikovanou. Koneckoncu verejne jako verejna ne  ?

Ano to je take jedna z prijemnych zalezitosti takoveto verejne IP.

> To vypada ze to bud zatim nezaclo fungovat nebo muze byt take nutny restart
> routeru - jestli to prideluji pres dhcp mozna maji tyhle abonenty verejnych
> IP na jinych skupinach privatnich IP. V tom pripade asi nema smysl delat
> nejaky scan verejnych IP providera na port 8080 kde ta Vase stanice mozna
> posloucha.

No prave, ze neni nutny zadny restat - pro me se prave uvnitr site nic
nedeje - veskere kouzlo s touto verejnou IP je na urovni prekladu u
providera.

> Je hezke pocasi na vylet ne ?

No dneska jo.

RV