OT: Jak se dobrat verejne adresy kdyz je provider kr...n

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Únor 15 10:47:08 CET 2008

Zdravim,
  a tam na te chalupe vam tedy trvale neco bezi ? Mate na tom otevrene nejake
mene obvykle porty (treba ssh ?) Pak by mozna stacilo udelat plosny scan
verejneho IP rozsahu toho poskytovatele a na vsechny stroje, kde bude otevreny
tento port, se zkusit prihlasit a treba to jeden z nich bude...
  Pokud jsou to ovsem jen nejake windows a jeste nejlepe s firewallem vcetne
zakazane odpovedi na ICMP echo, tak to fakt nevim :-).
  S pozdravem Pavel Troller