OT: Jak se dobrat verejne adresy kdyz je provider kr...n

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Únor 15 10:39:18 CET 2008

Zdravim,

zarizoval jsem ted na pripojeni na chalupe verejnou IP a od dnesniho dne
by to melo bezet. Nicmene provider mi oznamil jen toto:
veřejná IP adresa byla nastavena. Zjistit jí můžete např. na našich
stránkách
http://www.mojeip.info, pokud se na ně podíváte z IP, na které byla
veřejná IP
adresa nastavena.
Ve Vašem počítači se nic nemění, nastavení veřejné IP adresy je
realizováno na
našich routerech.
Vim, ze to je svinarna a s verejnou IP to nemam nic spolecneho, ale
nemam moc co jineho na vyber - spolehlive 2Mb v divocine jinde nesezenu.
  Psal jsem jim at mi tu adresu laskave napisou nebot to pripojeni je
40km od meho bydliste a nechci tam jet jen kvuli tomu.
Nez se uraci zareagovat nevite nekdo jak se te IP dobrat zvenku? Mam
obavu, ze to mozna asi ani nepujde nebot koncim na serverech Starnetu,
ktere delaji preklad do vnitrni site, kde jsou pripojeni klienti.

Jedine co jsem vystoural je, ze vidim odkud mi chodi data:
  vicek-radek.nonstoponline.com coz me vraci na tuto IP: 62.240.182.162
nicmene ta IP je server Starnetu

Mate nekdo nejaky napad?
--
Radek Vicek