OT: HD s limit switchem

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Únor 15 00:31:24 CET 2008

Len ci vedia vsetky OS obsluhovat LBA aj "za hranice". Ja napr. bezim
na Win2k. Na to, aby vedel pracovat s >137GB, je treba mat aspon SP3
(mam SP4) a pozor, navyse v registry zriadit a nastavit EnableBigLba.

Uplne presne:

{HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\atapi\Parameters}
EnableBigLba"=dword:00000001

miro