Router ASUS WL520-GC wifi nastavení je?tě jednou

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Únor 14 21:51:34 CET 2008

> Jen mi vadi, ze po prepnuti na nahravani nebo kanalu tam neni chvili zvuk.
> Soft ma cca 400 MB :-)). Vzpominam na stare TV karty, treba Tekram 200.
> Karta byla na ISA, soft na jedne diskete, chodilo to i na 486ce vcetne
> nahravani. Bylo k tomu dalkove ovladani a soft byl na obrazovce rychle jak
> vystreleny a totez pri prepinani kanalu.

Zdravím,
  v tomto případě je podle mne na vině obvyklá "nabubřelost" dominantních
operačních systémů. Např. v Linuxu má program kaffeine - universální video
player, schopný přehrát vše, počínajíc .3gp videem z foťáku přes DVD (plná
podpora menu, titulků, jazyků, zkrátka vše), konče DVB-[T|S|C] s plnou
podporou nahrávání, time shiftem, EPG, multilanguage atd. v plně
instalovaném (rozbaleném) tvaru 6776 kB, tj. 6.7 MB. Nu, na disketu to není,
ale oproti 400 MB je to jaksi rozdíl. Ano, ještě potřebuje knihovny od xine
a ovladač karty v kernelu, takže bude mít ve skutečnosti víc, ale více než
10M to nebude. A při přepínání kanálů či nahrávání tam je zvuk hned :-).
  S pozdravem Pavel Troller