SD karta

azehw azehw@volny.cz
Čtvrtek Únor 14 20:03:02 CET 2008

Uvítal bych zaslání soukromě. Mam tam také TI, v Systemu se to objevuje jako
GemCore based SmartCard controller.
Dík.
AZE

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 14, 2008 7:56 PM
Subject: RE: SD karta

To je omyl, HP tam má poměrně kvalitní čtečky s vlastním řadičem. Rozhodně
to není nějakej "přilepenej" bazmek přes USB. Jak už jsem psal, řeší to
aktualizace driveru, kterou se bohužel HP neobtěžovalo vydat na vlastních
stránkách.

PS: Já mám čtečku s nějakým TI chipem, pokud budou souhlasit typy (což by
mohly, jsou to hodně podobný notebooky), klidně ten driver pošlu nebo někde
vystavím...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death