SD karta

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Únor 14 19:52:39 CET 2008

Je to "normální" chování HP, že se neobtěžuje na svých stránkách
aktualizovat drivery hardware v noteboocích. Stačí někde najít nejnovější
driver pro tu čtečku a rázem SDHC karty bude umět. Mně taky nx8220 uměla
maximálně 1GB karty a s nějnovějším driverem, kterej jsem kdesi našel, čte i
8GB SDHC (větší jsem neměl možnost vyzkoušet).

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death