[OT]: Turecko podruhe

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Únor 14 16:25:24 CET 2008

Dobrý den,

tak tohle jsem řešili předloni... 80 kg v ceně 3MKč do Mexika. Nakonec se
opravdu ukázal nejlepší FedEx.
Na takové zásilky jaké uvádíte jsou schopni dát opravdu velké slevy, desítky
%, takže to nevychází až tak hrozně. Zkusil bych tedy jednat s Fedexem.

Samozřejmě nejlevnější je sednout do letadla a vzít to s sebou. Pro
srovnání: domečka byla za 80kg ceníková cena asi 70.000,- Kč (!) samozřejmě
jedna cesta. Zpáteční letenka pro mě stála 22.000,-...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com