Pripojeni CF kartu k MCU

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Únor 14 15:04:54 CET 2008

Opat pre AVR, ale s C zdrojakmi

http://www.mil.ufl.edu/~chrisarnold/components/microcontrollerBoard/AVR/avrlib/docs/html/index.html

V strome File list: zdrojaky mmc.c a spi.c (+headre).

Uvod k pouzitiu je tu:
http://www.mil.ufl.edu/~chrisarnold/components/microcontrollerBoard/AVR/avrlib/docs/html/group__mmc.html

miro

PS: upozornujem, ze s touto Procyon kniznicou mam take skusenosti, ze
to nejako funguje, ale je dobre zdrojaky skontrolovat a pripadne
upravit. Konkretne v lcd.c je nedokonala inicializacia; timer.c sa da
optimalizovat; apod. Ale ako zaklad je to celkom dobre :-)

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ