Re: Spolehlivost MCU a jejich odolnost EM polim

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Čtvrtek Únor 14 14:56:30 CET 2008

> Ja preferujem tu
> druhu... Skor nez zacnem hladat procesory ktore vydrzia
> 100V/m by som sa
> pozrel ci je spravne osetrene spinanie tej induktivnej
> zataze aby to
> rusenie vobec nevznikalo (rozumej bolo v unosnych medziach
> a nezamorilo
> cely system).

Ja mam zkusenost, ze to vydrzi kazdy procesor. Ja mam predpisy az do
400V/m.
On je problem se "zavlecenym rusenim" skrzeva IO a napajeni.

10A PWM je celkem sranda, ale musi se to umet. To je o zapojeni, ne o
odolnosti soucastek!!!

Preji bohate ruseni v okoli Vaseho projektu.

Hugo KOTTAS