Napajeni LEDek

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Únor 14 12:40:06 CET 2008

--- Slavomir Skopalik <skopalik@elektlabs.cz> wrote:
> Aha, ja si porad myslel, ze vn a vvn jsou prave pro zvyseni ucinosti.
> Mimichodem, tohle se pouziva i pri vedeni napajeni v PC (proto jsou
> menice tesne u CPU a ne ve zdroji a napaji se 12V a ne 5V prave
> pro zviseni ucinosti).

Zdroje core napatia su pri CPU preto, lebo (jednoducho povedane) co
procesor, to ine core napatie, navyse je nim spravidla mozne na doske
hybat (kedysi jumpermi, teraz v setupe). To by sa ATX zdroje
skomplikovali.

Ale neprotirecim, ze dovodom moze byt aj ucinnost. Kvoli ubytku na
kabelazi byva  vedeny samostatny spatnovazobny vodic na 3.3V vetve z
dosky naspat do zdroja (pin 11 na 20-pin ATX konektore).

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ