Spolehlivost MCU a jejich odolnost EM polim

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Únor 14 12:09:32 CET 2008

toto je uplne zla uvaha a presne takto sa to nema robit.
Viem ze idem pracovat so signalmi ktore su mimo 5V/100mA pre jednocipak,
spravne sa domnievam ze mam zarobene na problemy s EMC tak co urobim?

a) zacnem hladat suciastky ktore su odolnejsie, od procesorov prejdeme
ku tranzistorom, od tranzistorov ku relatkam, od relatiek ku usekovym
odpojovacom... Moja cievka bude fungovat ale nic okolo.

b) zacnem rozmyslat nad tym ze ked to bude rusit  ovladaci prvok bude to
rusit asi aj vsetko naokolo; mal by som nieco urobit v provom rade s tym
aby to nerusilo.

Ktora cesta je technicky lepsia a ktorou sa vydat? Ja preferujem tu
druhu... Skor nez zacnem hladat procesory ktore vydrzia 100V/m by som sa
pozrel ci je spravne osetrene spinanie tej induktivnej zataze aby to
rusenie vobec nevznikalo (rozumej bolo v unosnych medziach a nezamorilo
cely system).

Nie je to ziadna konkretna rada ale je to skor motiv na zamyslenie ako
zacat riesit problem.

b.