Napajeni LEDek

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Únor 14 11:20:03 CET 2008

TLC5923 hezke, moc-li pak to stoji a kde se to da v CR bezne koupit?
Nejak jsem nenasel ucinnosat toho bazmeku, je vazne tk žalostná?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pajpach
Sent: Thursday, February 14, 2008 10:09 AM
To: HW-news
Subject: Re: Napajeni LEDek

No jeste by slo pouzit neco pro tyto ucely primo konstruovane. Step UP menic

pro buzeni serie bilych led: TPS61081. V datasheetu je i krasne podrobne
nakresleno i s vypocty jak to funguje jako zdroj proudu. Max. Vystupni
napeti ma tusim 26V, to by melo stacit pro cca 7 diod v serii, je mozne i
serioparalelni zapojeni (ja na nem mam povesenych 50 obyc diod a kazdou
krmim 50mA) Je docela odolny, funguje mi v nekolika exemplarich (7) na prvni

zapojeni. Ucinnost slusna, topi min nez ty LEDky :-)
Pokud z nejakeho duvodu je potreba precizni rizeni proudu pro kazdy sloupec
diod zvlast (muj pripad) tak bych hledal neco typu TLC5923 (16x rizeni
proudu LED kazdy vystup nastavitelny pres SPI zvlast.) navic umi reportovat
prehrati a zkrat/rozpojeni nejakeho vystupu. Tento ale ma dost problem s
chlazenim, protoze dost topi. Pri 10x 20mA i s odvodem tepla do DPS pres
thermal pad ma cca 60st. Mozna by pomohlo pouzit vetsi pouzdro (ja ma ten
maly ctverecek) nebo nalepit malinky chladic jako se pouziva na RAM pameti
do PC. to jsem nezkousel...

S pozdravem
Pajpach

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2873 (20080213)