Spolehlivost MCU a jejich odolnost EM polim

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Únor 14 11:02:35 CET 2008

Já bych se radši držel nějakýho spínanýho zdroje, třeba i s blbým
MC34063 (+tranzistor) nebo MC34167. Takový obvody budou pravděpodobně
proti rušení odolný, páč s tím výrobce musí počítat.

P.K.