RE: Router ASUS WL520-GC wifi nastavení je?tě jednou

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Čtvrtek Únor 14 09:15:21 CET 2008

	Priznavam, nedival jsem se podrobne do celeho vlakna, ale pres tu
wifi muze byt jeste jeden problem. Spojeni switche obsluhujiciho LANku
(kteráa slouzi jako vstup...) a WLAN (WiFi) neni pres ve sutecnosti přes
switch ale pres bridge, krery filtruje provoz. Co z neho filtruje jsou
předevsim DHCP pakety, slouzici pro prideleni IP. Pokud je prideluje dany
WiFi router, je to O.K. Problem nastava pokud tento WiFi router je pouze
pouzit jako APcko (vysilac). DHCP přes nej implicitne neprojdou (alespon u
vetsinu zarizeni) a WiFi klient nedostane pridelenu IP. V konfiguraci daneho
routeru je nutne povolit DHCP forwarding. Není to Tvuj pripad ? Mas opravdu
korektne nastaveny IP ? Popr. posli jak to je z hlediska IP nakonfigurovano
(IP-maska-brana).

	Radek (bendikt@hw.cz)