Napajeni LEDek

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Únor 13 20:04:10 CET 2008

Spocitejte to cele a pouzijte jednotne napajeci napeti treba  21,4 V pro
obe varianty. Me osobne neni jasne, proc pouzivate pro vypocet stale
minimalni ubytek na stabilizatoru.   (v provozu se bude samozrejme lisit
dle poctu zapojenych LED)
Pri  napeti na napajecim  zdroji je ubytek na stabilizatoru v prvnim
pripade 16,6 V !  a tedy ztrata spolu s odporem 1,78W!