Napajeni LEDek

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Únor 13 19:40:47 CET 2008

Marek Sembol napsal(a):

>No mne se zda, ze na tim stabilizatorem potece 5x vetsi proud, takze
>za predpokladu stejneho ubytku (a zde nevidim duvod uvazovat 5x
>mensi), takze se stablikem si nepomuze co se tyce vykonu.

Jestli uvazujete o tomto zapojeni : http://images.babjak.cz/led.gif
....tak je uplne jedno kolik je tam pripojeno LEDek - jestli jedna, nebo
tri, nebo dvacet v serii. Je to zdroj PROUDU.
Jinak Balu tam mel napsat, ze ztraty budou 5x mensi. Coz ovsem take
nemusi byt pravda, protoze  pokud budeme uvazovat  jednotne napajeci
napeti  toho proudoveho stabilizatoru  , tak pro seriove razeni 5-ti
diod nam na nem vyjde mensi napetovy ubytek a tim padem i mensi vykonova
ztrata.