Napajeni LEDek

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Únor 13 19:37:08 CET 2008

Fyzika ze zakladni skoly :)).
On je rozdil mezi ucinosti a vykonem.

Ono to ma vice pozitivnich vlastnosti:
1. Snizi se napajeci proud, priblizne tolikrat, kolik ledek bude v serii
2. Je snazsi vyrobit zdroj 50V 10A, nez 5V 100A
3. Celkove ztraty budou mensi i o ztraty v napajecich vedenich (pri desikach
A jsou jiz podstane).
4. Urcite bych pouzil vetve o vice 10 a vice ledkach a stepdown menic
  (prodovy, ), tim by ztraty vyrazne klesly.

	Slavek