Napajeni LEDek

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Únor 13 19:24:42 CET 2008

No mne se zda, ze na tim stabilizatorem potece 5x vetsi proud, takze
za predpokladu stejneho ubytku (a zde nevidim duvod uvazovat 5x
mensi), takze se stablikem si nepomuze co se tyce vykonu.
Odpor bude 5x mensi, proud 5x vetsi. Vykon = RI2, takze vysledek mi
prijde 1/5 * 5 * 5 = 5x vetsi. Takze ani na odporu nevidim usporu
ztrat vykonu.
Takze nebo jsi prepracovany, nebo mne ovlivnil ten alkohol co ted ve
mne koluje:)
marek