Napajeni LEDek

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Únor 13 18:38:47 CET 2008

reverse voltage je napatie v zavernom smere (obycajne prierazne). V
ziadnom pripade nie napajacie :-)
Pokial tych lediek date do serie viac (napriklad 5) tak sa 5x zvysi
ucinnost celeho retazca. Nebudete zbytocne palit vykon na kazdej vetve
ked to staci len raz. Pri velkom mnozstve vetvi to uz bude
nezanedbatelna polozka. Nie ze by mi vadilo ze sa mrha elektrikou ale
budete mat problem s chladenim.
b.