Geometrie hrotu typu minivlna - minivlna P&M

dejfson dejfson@gmail.com
Středa Únor 13 17:51:15 CET 2008

> Jinak ty uvahy typu "proc to resit" jsou strasne demoralizujici.
> Kdyz vezmete jakoukoli konstrukci nebo napad, ktery prosel konferenci
> treba za posledni rok, tak prakticky u vseho muzete rict "a proc to resit,
> kdyz si to muzu koupit hotove".
> V dnesni dobe prebytkove ekonomiky a totalni globalizace totiz uz skoro
> vsechno nekdo vyrabi a muzete si to koupit.

Rekl bych ze to zalezi na tom co je Vasim cilem. Jestli je cilem vyrobit si
hrot protoze z toho
budete mit dobry pocit, pak asi chapu proc to resite. Jestli je ovsem cilem
pouzit funkcni
hrot na zapajeni neceho co jste si chtel jenom tak z legrace nebo na
bees-knees vyrobit pak to moc nechapu. V tomto
pripade je totiz potreba mit ten hrot funkcni. Spada do kategorie 'naradi' a
obvykle plati prima umera mezi kvalitou
naradi a vysledneho produktu. Pouzitim kvalitniho naradi zajistite ze Vam to
o co jste se chtel puvodne pokusit bude fungovat. Myslim ze to neni
demoralizujici. Spis pragmaticke.

to co delam ja by si zakaznik rozhodne nekoupil :)

d.