Router ASUS WL520-GC wifi nastavení ještě jednou

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Únor 13 17:32:19 CET 2008

Nejde o to, ci si UPC kontroluje IP, ale ci UPC modem a k nemu
pripojeny router alebo WiFi su v jednej sieti. V zmysle mnoziny IP
adries spadajucich po masku podsiete. Router toto urcite splnal, ked
Vam to fungovalo, ale WiFi nemusi a asi ani nebude, ked dovtedy bolo
pripojene na LAN strane toho isteho routera.

Teda ak spravne chapem, ako ste to mali predtym zapojene a ako teraz...

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping