DPS frezovanim

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Únor 13 13:13:15 CET 2008

Zapomnel jsem ze jste to chtel i s vrtanim, to delat rucne holt chvili trva
a taky to zrovna neni moje hobby :-)

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Dusan Dolezal
Sent: Wednesday, February 13, 2008 1:11 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: DPS frezovanim

A tak to se da celkem odhadnout, dam priklad u me naprosto amaterske
optocesty, myslim ze to rozdelavani nadobicka a jeho uklizeni nema smysl
zakalkulovavat, jednak to je hodne individualni a druhak pokud to beru z
hlediska firmy nebo nejakeho vice "profi" reseni to odpada, to pracoviste by
asi bylo stale nachystane. Taky vynechavam nejake mezicasy, kdy se clovek
presouva od skrinky k umyvadlu, vymiva misky, atp., ciste samotna prace

- export motivu do bitmapy, uprava pro tisk, tisk na inkoustovce na pauzak,
cca 5 minut
- namereni a vystrihnuti potrebneho rozmeru z ovrstvene desky nuzkama na
plech (BTW to mne deeesne nebavi :-)), rekneme taky 5 minut
- zatizeni sklem a osvit horskym slunickem - 5 minut
- odleptani fotorezistu - 5 minut
- samotne leptani, rekneme 10 minut, zalezi na tom jak cerstvy mam chlorid a
jak moc ho ohreju.

Takze mi to vychazi zhruba na pul hodiny, coz myslim ujde. V realu
samozrejme tak nekmitam, koneckonu nikam nespecham, obcas uz ten chlorid
taky neni nejcerstvejsi takze to lepta pomaleji, cili to delam klidne
hodinu, nicmene zase je tam prostor na to jak to zkratit, s poradnyma
nuzkama urychlim druhy bod, osvit muze byt taky mnohem kratsi, atd. atd.

Pochopitelne se bavime o jednoduche jednostranne desce, u obostranne bysme
se dostali uplne nekam jinam.

Dusan Dolezal