Re: Izolační pevnost běžného sanitárního silikonu a ionizace vzduchu

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Únor 13 12:32:27 CET 2008

Pokud tim 'ionizovanym vzduchem' minite ozon, tak to je celkem
kvalitni jed:) Poskozuje (nenavratne) plicni sklipky (ci jak se te
strukture v pajslu nadava), takze ucinek je kumulativni za cely
zivot:(
Takze bych se vyvaroval byt mu dlouhodobe vystavovan...
Marek