Pripojeni CF kartu k MCU

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Středa Únor 13 11:11:05 CET 2008

Me prave pripadne, ze kdyz to bude v pameti s podobnym poctem zapisu jako
pamet datovych bloku, tak to cele ztraci smysl - stejne odejde ta alokacni
tabulka. Zil jsem v presvedceni, ze od toho jsou specialni filesystemy
typu jffs.
Nemate nejaky odkaz, kde by se o tom dalo dozvedet vic? Nebo alespon ktere
typy flashek premapovavaji a ktere ne?

L.