Pripojeni CF kartu k MCU

Martin Záruba swz@volny.cz
Středa Únor 13 07:29:01 CET 2008

To je mi vse jasne, az na bod 1). Kde najit jak pripojit CF v 8b modu? Tu
specifikaci marne hledam.
A jak zjistit od ktereho mista zacina ten soubor, abych neposkodil FAT
vytvoreny PC?

Martin Zaruba

----- Original Message -----
From: "Kosta (mk)" <info@mcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 12, 2008 10:17 PM
Subject: Re: Pripojeni CF kartu k MCU

http://elektronika.kvalitne.cz/ATMEL/necoteorie/IDEtesty/rizeni_CF_HDD.html
> ale to je vlastne jen popis pinu karty. Nedelal jste nekdo komunikaci x51
> CF nebo nemuzete me nejak nakopnout?

Pokud to ma byt maximalne jednoduche a nenarocne na vykon procesoru, tak
krome zmineneho musite udelat jeste par ktoku:
1) pripojit CF v 8b modu - viz specifikace CF
2) naformatovat b PC
3) vytvorit jeden soubor o max kapacite - tim alokujete clustry - zretezi je
ve FATce
4) budete pouzivat sekvencni zapis
5) procesor musi zapisovat data, zapsat EOF, zapsat velikost souboru
(zapsanych dat)

Tot zhruba vse, dokumentace FAT nejlepe primo od MS, meli ji tam volne
dostupnou

Snad jsem na nic nezapomnel

S pozdravem
Kosta (mk)