kradene auto a zaznam z kamery

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Únor 12 10:23:27 CET 2008

Mám obavy, že by to auto muselo poměrně dlouho někde stát, aby wifi měla čas
proskenovat všechny dostupný sítě a případně se na některou připojit. Navíc
síla signálu je o dost nižší než u GSM, takže by pravděpodobně stačilo, aby
auto zajelo do garáže a bude konec s jakoukoliv komunikací. A taktéž by to
někdo musel na rozdíl od GSM postavit a upravit přesně na tyto podmínky.
Určitě je to dobrý nápad, navíc zloději by nepočítali s tím, že musí zarušit
i jiný než GSM pásmo, ale pravděpodobnost odvysílání dat je mnohem nižší než
u GSM. Rozumná by možná byla kombinace wifi+GSM...
Možná by prostě stačilo nějak upravit mobil, aby v případě delší ztráty
signálu dost výrazně zvýšil svůj vysílací výkon. Rušičky často fungují jenom
tak, že mobil zaruší, aby nemohl komunikovat s BTS, ale třeba probíhající
hovor už přerušit nedokáží. Takže nečekaný zvýšení výkonu klidně i nad
životnost mobilu by mohlo být pro zloděje docela překvápko. Určitě je lepší
zničený mobil za pár tisícovek, než přijít o auto.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death