Pripojeni CF kartu k MCU

Úterý Únor 12 21:46:37 CET 2008

Kolega měl ze začátku taky tuhle ideu - jeden soubor přes celý disk. Pak
někde posháněl funkční file systém a přepsal to pro 51 (Silabs). Nevím
jestli by to dal a když tak za jakých podmínek, ale můžu se zeptat. Je to v
céčku.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Martin Záruba" <swz@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 12, 2008 3:23 PM
Subject: Pripojeni CF kartu k MCU

Potrebuji udelat sber dat z MCU x51 na CF kartu. Predstavuji si to tak, ze
na PC kartu naformatuji a udelam ve ctecce jeden soubor pres celou kartu a
pak do nej v MCU budu zapisovat, takze pak v PC pujde snadno precist.
Projevil jsem naprostou nicemnost v pouziti Google k nalezeni informaci, jak
nejsnazeji pomoci MCU na kartu zapisovat. Nasel jsem jen
http://elektronika.kvalitne.cz/ATMEL/necoteorie/IDEtesty/rizeni_CF_HDD.html
ale to je vlastne jen popis pinu karty. Nedelal jste nekdo komunikaci x51 s
CF nebo nemuzete me nejak nakopnout?

Martin Zaruba