kradene auto a zaznam z kamery

Wagsoft v_wagner@wagsoft.cz
Úterý Únor 12 16:14:29 CET 2008

Taky přidám vlastní příhodičku - to jsem měl ještě Š105. Uvnitř alarm
reagující na pokles napětí palubní sítě (ze stavebnice od Conrada -
spolehlivě detekoval světla dveří - měl jsem přídavné spínače i v
zadních). Jenže jsem měl 2x105dB sirénku a ne venku (tam nikoho
nezajímá), ale uvnitř ;o). Vypínání skrytým vypínačem do 15s od otevření
dveří, jinak poplach.

To jdu takhle jednou v neděli k autu a koukám, že jsou dveře u řidiče
nedovřený - že bych nezavřel ?
Koukám líp a guma okna je venku - aha, někdo se dobejval dovnitř.
Koukám ještě líp a umělá hmota kolem spínací skříňky je ohrnutá nahoru -
sakra.
Jenže - jinak nechybělo nic - originální audiokazety byly v přihrádce u
řadičky, v šuplíku i kufru taky všechno.
A navíc ****** na sedadle řidiče cizí klíčky od jiného auta ******* ;o)
;o) ;o)

Dkouho jsem se bavil při představě, jak to nemehlo pod rouškou noci
háčkuje dveře, otevírá, leze dovnitř, stíhá
ohrnout umělou hmotu okolo spínačky a najednou v tom tichu a tmě děsněj
kravál. Uplně jsem viděl, jak bere roha, nadává a pak řeší, kde ztratil
klíčky od vlastního fára ;o) ;o)

Jo - ještě mi z tý škodovky jednou ukradli poklice (měl jsem na každém
zevnitř vypáleno pájkou telefonní kontakt na majitele, takže neprodejný
- pak jsem se poučil a vylepšil to tím, že na každou stranu jsem dal
jiný vzor ;o))))

Benzín nepočítám - to bylo 2x, z toho 1x zahodil zátku a 1x šmiknul
hadici, takže jsem s tím odjel na 500m vzdálenou křižovatku kde to zdechlo.

A samozřejmě - parkoviště pár desítek metrů od nejbližší služebny MP ;o)

VW