Nasobicka pulzu..

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Úterý Únor 12 16:11:42 CET 2008

Když uz by to mělo byt "super de luxe" tak se to resi trochu sloziteji. Meri
se doba mezi dvema pulsy a ta se podeli N (v tomto pripade tedy 10). A s
touto periodou se pousti další proces, který generuje pulsy. Ty se pocitaji
a pokud nic neprichazi, tak se stopne po vyslani A * N pulsu, kde A je počet
vstupnich pulsu. Je tam jedna finta, pokud prijde puls drive, nez se vysle
ta 10tice, tak se zrychli a do te desetice se vysle s novym casovanim. Da se
tam dat i digitalni filtrace, pro eliminaci pulsu, prichazejicich rychleji
nez je okenko odvozene z predchoziho pulsu.... Proste takovy slozitejsi
digitalni PLL, zalozeny na stavovem automatu. To zrychlovani/zpomalovani
byva navíc plynule, menici se puls od pulsu. Otazka je co mají vygenerovane
pulsy delat tj. jaky je fyzikalni model funkce, jinak receno, zda mají byt
vysledne pulsy pokud možno spojite, ci to muze byt nejaky shluk pulsu.

Radek (benedikt@hw.cz)