NiCd baterie

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Únor 12 15:58:22 CET 2008

Zdravím,
  tak to určitě ne. Elektrolyt tam být musí, jinak by to nefungovalo. Ale
nemusí být nutně vyměnitelný a kapalný :-). NiCd baterky pro běžnou spotřebu
samozřejmě výměnný elyt nemají. Tady se mluví o profi článcích např. pro
telekomunikace nebo i lehká trakce ("ještěrky" na nádražích apod.).
  S pozdravem Pavel Troller