Nasobicka pulzu..

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Únor 12 15:50:19 CET 2008

No ted jsem o tom premyslel jak to udelat v PICu a asi bych to resil
nastavenym Timerem tak, aby se vyvolavalo preruseni s frekvenci 100kHz.
Preruseni bych povolil prichodem pulzu a uvnitr toho preruseni bych si
odpocital kolikrat probehlo. Jakmile bych napocital do kolika nasobim
tak bych to preruseni zakazal.

Nebo rychlejsi by bylo nechat preruseni bezet trvale a jen si nahodit
pocitadlo nasobice a pokud je vyssi nez 0 tak bych v preruseni pustil
pulz na port a odpocetl. Pokud by bylo rovno nula nedelal bych nic a
cekal az mi ho externi preruseni nahodi.

Radek Vicek