Nasobicka pulzu..

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Únor 12 15:12:24 CET 2008

 12.2.2008, 15:02:37
dobry den

vas popis mi neni prilis jasny, ale klasicke PLL asi ne, tim jde
nasobit kmitocet, ne pulzy.
Kouknete na CMOS 4527, mozna je to reseni pro vas, nebo klasicka
logika, podle konkternich pozadavku tak 2 az 4 pouzdra.

Urcite to jde resit i PICem nebo 51-kou, ale kdo by se dneska zabyval
takovymi neperspektivnimi obvody, ze. ARM nebo Spartan to jiste
zvladnou lepe a radostnej.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz