Jeste jednou UV osvitka

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Únor 12 14:45:07 CET 2008

Ja jsem ted koupil od Dealextrem.com 80ks UV LED po 2Kc/kus a chystam se
je na to take pouzit. Bohuzel maji celkem uzky uhel tak take resim co s
tim. Mam na to skvelou bednu od stareho HP scaneru, kde je ale maximalni
vzdalenost cca 7cm. Na tech 7cm delaji krouzek cca 5cm prumer.

Resenim je bud to nejak zmatovat a udelat to tim padem difuzni. Nebo je
dat s odstupem cca 2.5cm, aby se to prekryvalo. Nicmene pak netusim zda
v tech prekryvech se to nebude preexponovavat - nevim jak pruzna je ta
emulze. Mozna to take dopadne tak ze to udelam oboji - husty rastr a
zmatuju je nejakou brusnou pastou.

Pokud by to moc palilo tak se da te prud ztlumit.

Radek Vicek