OT:RE: kradene auto a zaznam z kamery

oja ondrej.janovsky@alarex.cz
Úterý Únor 12 14:10:30 CET 2008

Mne se takhle snazili ukrast starickou Hondu CRX za bileho dne pod okny
kancelare, kde byli lidi a meli ho otevrene. Nevic to bylo v uzavrenem
dvore.

Nicmene meli smulu, protoze chybela baterka a pravdepodobne meli svou,
protoze pak usilovne hledali, proc to jeste nejede a "nenasli" tam
hlavni rele.
To auto ma smulu, je to r.v. 85 a neustale ho nekdo chce. 4x pokus o
ukradeni, jednou uz si prinesli i rele (jeste tam byl alarm s
imobilizerem, ale nestandardne montovanym, takze ho nenasli) a 1x na
cihlach, kola uz odsroubovana ... muj pes si chtel udelat prochazku, tak
jsme to vzali pres parkoviste kolem naseho auta :)

Oja